E community kurduk boşuna mı kurduk ? Kalkın oynayalım :D

Para epey kullanışsız . Ben şehrin belirli kısımarında Loot yapıyorum ve silahçılara ws uğramıyorum , çünkü benim oyunda yapmak istediğim şeyler farklı şeyler . Fakat elbette insanın silaha ihtiyacı oluyor . Pistol yapmak istiyorum 1 tane alet çantasına ihtiyacım var e oyunda’da ne güzel para var . Fakat bir işe yaramıyor , 300 dolar teklif ediyorum yok 2 gündür kimse sorduysam aldığım yanıt aynı . Önerilerim şunlar

O kadar’da Postapocalyptic bir dünya değil yani en azından bir Last Of Us veya Metro değil Outbreak . O yüzden tasarladığım sistem fikri şu şekilde

Paleto doları mantığında Community’lerin kendi para birimleri olabilir , bunları illa darphane kalitesinde para basarak yapmaları gerekmiyor , herhangi bir nesne değer mevla edebilir , yada kendileri ilkel şekillerde para yapabilirler , Alışveris olacağı zaman ( OOC düşündüğümüz’de ) Biri gelir , akü buldum , bujim var , yemeğim var , suyum var , kumaşım var , mermim var . Adama bu topluluk için değer mebla eden değerince bir kağıt verirsiniz . Ardından alış verişi bir deftere’de not edersiniz . Adam bir süre sonra bu sefer tekrar alış veriş için geldiğinde kağıdını , çekini , dolarını artık her ne verilirse size geri verir . Defterden kontrol edilir gerçekten bu kişiye bu kağıdın buradan verildiği ondan sonra bu adam buradan her ne almak isterse alır , mebla güncellenir . Adam mutlu , topluluk mutlu . İC’de zaten bu kadar detaya gerek yok ben yalnızca OOC’ mantığını açıklamak istedim . Çünkü her ne olursa olsun verilen malları ortada kalibre edecek 3. Bir metaya ihtiyaç var .

Öte yandan topluluklar , Toplulukların getirilen çok sayıda düşük kalite eşya için " kumaş , kablo , bakır kablo , bant " veya " gps , anakart ws… " gibi materyaller için bir şey veremiyorlar çünkü ellerinde bize verebilecekleri pek bir şey yok . Bunu önleyebilmek adına sunucuya yerel keşif kollar getirilebilir , scriptsel bir şey değil . Elle yapılabilir , örneğin rol duyuru üzerinden toplulukta yetkili kişiler herhangi spesifik konuma bir grup gönderir , bu gurubun eline her ne vermek istiyorsa verir . Pala’dır , tabanca’dır ws . Depo’dan bu eşyalar eksilir . Girilen zara , veya admin ile Community yöneticisi arasında gelişen rol duyurulara göre ya grup geri döner , bazıları ölmüştür , veya hiç dönemez . O
grup oradan minimal veya orta düzeyde eşyalar ile dönerler , ne bulabilecekleri’de zar mantığı ile belirlenebilir . Sonuç olarak Community’lerde yereller var , yani en azından yoksa bile olmalı . Zira bu mantığa aykırı bir durum . En azından bu yolla hem Community’leri oyuncular hisseder ve güçleri’nin varlığı bazı şeyleri değiştirir . Hem’de Loot yapan oyuncu istediğini lootlayıp götürüp istediğini alabilir .

Community’lerin Üretim Olanakları

Surlar ardında bir şeyin üretilmemesi demek o surların ardında her ne varsa korunmaya layık olmaması demek . Amerika’da ziraat fazlasıyla gelişmiş durumda ve topraksız tarım oldukça yaygın . Her ne kadar postapocalyptic bir dünyada’da yaşasak çevre çiftiliklerden sera yapım malzemelerini veya direk seraları alıp getirebilemeleri zor olmaz . Topraksız tarım’da epey basit bir şey . Düzeneği kurup otomatik sulamayı kurduktan sonra minimal eforla fazlasıyla kaymağı yenen bir şey . Bunun yanında basit atölyeler kurarak araç gereç üretmeleri’de pek aman tanrım’lık bir olay değil . Fabrika falan demiyorum sakın yanlış anlaşılmasın . Manufactory küçük yerler basit üretim tekniklerinin kullanıldığı bir iki terzi ws … Çünkü herhangi oyuncunun kendi kendine AK üretebilmesi pek mantıklı bir durum değil .

2 Beğeni